Informasjon om digitalt medlemskort og JOYN-appen

Medlemsansvarlige hos Norges Døveforbund har fått flere henvendelser fra våre medlemmer om medlemskort for 2019. Medlemskort i plast har medført store utgifter for Norges Døveforbund, og vår medlemsansvarlig bruker mye tid og ressurser på medlemmer på e-post og i medlemssystemet vårt. Vi ønsket å se etter andre muligheter, og gjorde en research.

En av ansatte i administrasjonen oppdaget en app – Joyn, og vi undersøkte den nærmere. Administrasjonen hos Norges Døveforbund hadde et par møter med to fra firmaet, Link Mobility Group. Et dedikert team i LINK Mobility står bak appen, Joyn. I første møtet presenterte de fordeler og praktiske løsninger med Joyn. Jeg, Linda Kvaksrud Hansen, og Bibbi Hagerupsen var tilstede i møtet. Det var ikke akkurat vanskelig for dem og tegnspråktolkene å se at vi ble imponerte, og begeistret for appen. Smilet vårt ble bare større og større i løpet av møtet. Appen er enkel å bruke, og man kan bruke den til å legge til andre kort – som for eksempel medlemskort eller kundekort hos butikker, organisasjoner og lignende.

Meldinger
Med JOYN appen kan vi fra Norges Døveforbund sende meldinger til bestemte målgrupper som for eksempel unge fra 18 år til 26 år om et arrangement for denne aldersgruppen, eller sende ut kampanjetilbud, rabattkode til alle medlemmer. For eksempel rabatt på inngangsbillett til Tusenfryd, rabatt hos Flügger og mye mer. På denne måten kan vi minne våre medlemmer på å benytte seg av medlemsfordeler, eller å melde seg på forskjellige arrangementer.

Snarveier
Medlemmer kan også få lettere tilgang til blant annet nyheter, Døves Tidsskrift i PDF, lenker til Norges Døveforbund på sosiale medier og oversikt over alle medlemsfordeler.

Min side
I appen kan du gå inn på Min Side - og der kan du se dine personlige opplysninger, medlemsnummer, se status på dine medlemskontingenter. Der kan du også åpne faktura på PDF, og betale via nettbank på mobil. Det er også mulig å betale kontingenten via VIPPS. Vi i administrasjonen skal sørge for å legge til snarveier som er tilpasset våre medlemmer.

Hvis du har noe spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med Bibbi Hagerupsen på e-post, medlem@doveforbundet.no

PS! Familiemedlemskap kan bare ha et medlemskort. Den personen som har registrert mobilnummer og navnet sitt i vårt medlemsregisteret vil få tilgang til medlemskortet i JOYN. TA kontakt med oss om du trenger å vise medlemsnummer til arrangementer. Fra og med januar 2020 vil det bli endret. Familiemedlemskap utgår - og alle får individuelle medlemskap hos Norges Døveforbund. Fra og med januar 2020 koster det 150 kr for medlemmer fra 0 - 30 år. Medlemmer fra 30 år og oppover betaler 300 kr i medlemskap – per år.

JOYN

Tekst fra: https://joyn.app

Appen som samler dine kundeklubber og medlemskap på ett sted. Appen er bygget på digitale medlemskort med skannbare koder (som på fysiske kort), medlemsnummer, linking til medlemssider, oversikt over bonuspoeng, medlemsfordeler m.m.

Oversiktlig, tilgjengelig og smart!

Fordeler
Med en app (og en innlogging), blir det enklere å få med seg bonuspoeng, medlemsfordeler, oppdateringer, gode tilbud. Eller bare å kunne finne for eksempel et medlemsnummer når du trenger det.

Få kontroll på dine medlemskap
Bli kvitt unødige plastkort og får full oversikt når alt ligger på mobilen.

Du tilpasser din egen app-innboks  slik at du kun mottar tilbud og meldinger fra de du selv ønsker.

Enkelt å komme i gang
Last ned appen og la JOYN finne dine medlemskap og kundeklubber. Har du medlemskap som ikke ligger i vårt arkiv, så kan du enkelt legge til disse manuelt.

Legge til nytt kort
JOYN har flere partnere, og når du blir JOYN-bruker gjøres et automatisk søk mot deres medlemsregister.

Er du medlem hos noen av våre partnere, vil medlemskortet ditt automatisk vises på din JOYN-bruker. Partnerkortet er ferdig utfylt og har linker til nyttige funksjoner og info hos partneren.

Andre bedrifter og organisasjoner finner du når du trykker på +tegnet i bunn-menyen. Her er det fritt valg fra listen, og aller nederst har du mulighet til å lage egne kort (om det er noen du savner). Skann strekkoden på et fysisk kort for rask registrering, eller skriv inn medlemsinformasjon selv.

Del denne siden