Liker du Allslekt-sidene våre?

Alt er laget på frivillig basis. Ingen inntekter. Selv om det er en person som lager og oppdater sidene, så er vi mange som bidrar til at Allslekt blir fylt med nyttige innhold.

Kanskje du har lyst til å dele gleden med oss, og sponse litt – både til dekning av domene (www.allslekt.org) og litt til bensin når noen er ute for å skaffe informasjon til allslekt-sidene?

Vi vil derfor takke for alle hyggelige bidrag til kontonummer 3628.71.22122.

Alle som bidrar vil få takkehilsen fra oss. Det vil være fint om du skriver din epost-adresse i meldingsfeltet, hvis du vil.

Forresten, vi vil gjerne høre fra dere hva dere synes om Allslekt, hva dere liker best der, og om det er noe dere savner. Kanskje vi kan oppfylle det du savner? Vi vil gjøre vårt beste så også du blir fornøyd.

E-post adressen vår er: allslekt@allslekt.org

Del denne siden